Evenementenlocaties Utrecht

ook voor zakelijke en feestlocaties in Spijkenisse, Ridderkerk, Schiedam en omgeving

feest.jpg

Evenementenlocatie Utrecht arrangementen

In het midden van Nederland vind je de provincie Utrecht. Centraal gelegen, goed bereikbaar met het openbaar vervoer en een provincie die voor iedereen iets te bieden heeft. In de provincie Utrecht zijn namelijk prachtige evenementenlocaties te vinden. Midden in de bossen of juist op loopafstand van het treinstation. De geschikte locatie is binnen no time gevonden! De locatie is mede bepalend voor de sfeer van het evenement. Mensen zijn erg gevoelig voor een eerste indruk. Een goede aankomst en een oprecht welkom dragen bij aan een positieve houding tegenover het evenement, ongeacht wat dit evenement daadwerkelijk is. Het vinden van een goede locatie hoeft gelukkig niet moeilijk te zijn. Zet als organisator op een rij waar de locatie aan moet voldoen. Hoe veel personen verwacht je? Wil je een luxe locatie, of juist liever wat meer bescheiden? Wat voor parkeergelegenheid heb je naar verwachting nodig? En niet onbelangrijk; wat mogen de kosten zijn voor de locatie? Laat je inspireren door ons aanbod.

Kijk ook eens op:

De Weistaar: evenementenlocatie in Maasbergen (op 26 km van het centrum van Utrecht)
incl. BTW vanaf
€45 p.p.

De Weistaar: evenementenlocatie in Maasbergen (op 26 km van het centrum van Utrecht)

Voor zakelijk feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 300 personen.

Zoek je een evenementenlocatie weg van alle drukte van de grote stad Utrecht, dan zou De Weistaar zeker in aanmerking komen voor een plekje op je shortlist. Deze locatie in Maasbergen Op 26 km van het centrum van Utrecht) bevindt zich in een natuurlijke omgeving en is uitermate geschikt voor feesten, vergaderen of het organiseren van een ander evenement in de omgeving van Utrecht. Het is mogelijk om gratis te parkeren en De Weistaar beschikt over een aangenaam terras.

Smiley face Gelegen in Maasbergen op 26 km van het centrum van Utrecht

Smiley face Maximale feestcapaciteit: 300 pers. 

Smiley face Grootste ruimte: max. 300 pers. Kleinste: Max. 20 pers. 

Smiley face 7 verschillende ruimtes

Smiley face Terras aanwezig

Smiley face Gratis parkeren is mogelijk

Smiley face Bijzonderheden: mooie omgeving 

Wil je meer informatie over het organiseren van een evenement in De Weistaar, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Kitchen Party of culinaire vergadering in Utrecht
incl. BTW vanaf
€70 p.p.

Kitchen Party of culinaire vergadering in Utrecht

Op loopafstand van station Utrecht Centraal.

Ben je op zoek naar een bijzondere locatie voor je vergadering of bedrijfsfeest? Geniet dan van een culinaire vergadering of feest in de Kookfabriek in Utrecht op loopafstand van station Utrecht centraal. Organiseer een vergadering of congres voor maximaal 250 personen en maak zelf je eigen eten (kookworkshop vanaf 79,50) of laat je culinair verrassen. Leuk is ook om een hippe Kitchen Party te organiseren en te dansen tussen de kookeilanden, waar een heerlijk 3-gangen diner voor jullie wordt voorbereid. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Kerst bedrijfsevenement in Utrecht of omgeving
incl. BTW vanaf
€109,95 p.p.

Kerst bedrijfsevenement in Utrecht of omgeving

Inclusief feestlocatie, aankleding/muziek, 3-gangen kerstmenu met passende wijnen, afkoop drankjes

Ben je op zoek naar een evenementenlocatie voor het vieren van het kerstfeest samen met de werknemers van je bedrijf of klantenrelaties? Waarom kies je dan niet meteen voor een kerstfeest concept waar de evenementenlocatie bij is inbegrepen? Van muziek tot feestelijke aankleding, van 3-gangen kerstdiner met wijnen tot afgekochte drankjes, het is allemaal inbegrepen bij dit personeelsfeest concept. Ben je benieuwd geworden naar dit kerstmis personeelsfeest concept inclusief evenementenlocatie in Utrecht? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.

Winter wonderland themafeest op je eigen evenementenlocatie in Utrecht of die van de organisator
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

Winter wonderland themafeest op je eigen evenementenlocatie in Utrecht of die van de organisator

Vanaf 20 tot 350 personen (volumekorting mogelijk). Optioneel met catering, drankjes en/of overnachting

Tijdens dit winterse themafeest kiezen jullie voor je eigen evenementenlocatie in Utrecht of laten jullie de organisator een geschikte feestlocatie voor je uitzoeken. Op de feestdag zelf stappen jullie een sfeervol aangeklede winterse wereld binnen en genieten jullie van passende muziek, leuke activiteiten en  bijpassende drankjes (optioneel) en eten (optioneel). Samen gaan jullie de winterse strijd aan tijdens activiteiten als Nagelschlag, skibroek hangen, sneeuwpop worstelen en veel meer. Wil je meer weten over dit leuke themafeest dat nog het meest doet denken aan een wintersport groepsvakantie, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Mooie twee-mast brigantijn: zakelijke evenementenlocatie op het water vlakbij Utrecht
incl. BTW vanaf
€75 p.p.

Mooie twee-mast brigantijn: zakelijke evenementenlocatie op het water vlakbij Utrecht

Voor zakelijke evenementen tot 85 personen.

Ben je op zoek naar een bijzondere locatie voor een vergadering, bedrijfsfeest of ander zakelijk evenement? Misschien is het dan een leuk idee om het evenement te organiseren op het water en wel op een schitterende twee-mast brigantijn? Vertrek is mogelijk uit een van de volgende havens: Lelystad, Volendam, Amsterdam, IJmuiden, Enkhuizen, Almere, Hoorn, Medemblik, Urk, Kampen, Stavoren en Lemmer.

Smiley face Opstappen in: Lelystad, Volendam, Amsterdam, IJmuiden, Enkhuizen, Almere, Hoorn, Medemblik, Urk, Kampen, Stavoren en Lemmer

Smiley face Maximale capaciteit varend: 50 pers. ; Stilstaand Max. 85 pers.

Smiley face Minimale vanafprijs indicatie: €1.600 (exc. BTW), overnachten niet mogelijk

Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement op de 2-mast brigantijn, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Foodtruck Festival op jouw eigen evenementenlocatie in Utrecht (bijv. bedrijfsterrein)
incl. BTW vanaf
€75 p.p.

Foodtruck Festival op jouw eigen evenementenlocatie in Utrecht (bijv. bedrijfsterrein)

WKR vriendelijk, veilig in de buitenlucht, drank en lekker eten

Na tijden van fysieke afstand houden is het van groot belang om elkaar weer te kunnen zien. Een mooie plek om dit te doen is in de buitenlucht en wel met je eigen foodtruck festival. Heb je een eigen terrein (let op: geen publiek domein waarvoor een vergunning nodig is), zoals bijvoorbeeld een bedrijfsterrein, dan wordt deze plek ongebouwd tot je eigen foodtruck festival feestlocatie. Wil je meer informatie over het organiseren van een Foodtruck festival op je eigen evenementenlocatie in Utrecht, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

De Kloosterhoeve: multifunctionele evenementenlocatie in Harmelen (op 15 km van het centrum van Utrecht)
incl. BTW vanaf
€45 p.p.

De Kloosterhoeve: multifunctionele evenementenlocatie in Harmelen (op 15 km van het centrum van Utrecht)

Voor zakelijk feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 280 personen.

Het Kloosterhoeve in de omgeving van Harmelen (tussen Utrecht en Woerden) ligt de multifunctionele evenementenlocatie de Kloosterhoeve. Deze evenementenlocatie ligt op ongeveer 15 km van het Centrum van Utrecht verwijderd. De Kloosterhoeve in Harmelen beschikt over een eigen parkeerplaats voor 30 auto´s en daarnaast voldoende openbare parkeerruimte in de directe omgeving. Ook beschikt de evenementenlocatie over een terras.  

Smiley face Gelegen in Harmelen op 15 km van het centrum van Utrecht

Smiley face Maximale feestcapaciteit: 280 pers. 

Smiley face Grootste ruimte: max. 150 pers. Kleinste: Max. 12 pers. 

Smiley face 6 verschillende ruimtes

Smiley face Terras aanwezig

Smiley face Eigen parkeerplaats voor 30 auto´s en verder voldoende openbare parkeerruimte

Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in De Kloosterhoeve in Harmelen, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Van der Valk hotel Breukelen: evenementenlocatie op 14 km van het centrum van Utrecht
incl. BTW vanaf
€60 p.p.

Van der Valk hotel Breukelen: evenementenlocatie op 14 km van het centrum van Utrecht

Voor zakelijke feesten, vergaderingen en andere zakelijke evenementen tot 400 personen (theateropstelling).

Het is een imposante verschijning, het Van der Valk hotel in Breukelen. Deze evenementenlocatie beschikt over een prima infrastructuur voor het organiseren van een vergadering, zakelijk feest of congres. Van der Valk hotel Breukelen beschikt over 22 zalen, elk met een maximale capaciteit tussen de 14 en 400 personen. Ook is het mogelijk om te zwemmen, fitnessen of te genieten van een ontspannende wellness.

Smiley face Gelegen in Breukelen, vlakbij Loosdrechtse Plassen, op 14 km van het centrum van Utrecht

Smiley face Maximale capaciteit: 400 pers.

Smiley face Grootste zaal: max. 400 pers. (theatersetting) Kleinste: Max. 14 pers. (boardroom)

Smiley face 22 verschillende zalen

Smiley face Eigen parkeerterrein

Smiley face Bijzonderheden: zwembad, fitness, wellness aanwezig

Wil je meer informatie over het organiseren van een zakelijk feest, vergadering of zakelijk evenement in het Van der Valk hotel Breukelen, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Van der Valk hotel de Bilt: evenementenlocatie op 5 km van het centrum van Utrecht
incl. BTW vanaf
€60 p.p.

Van der Valk hotel de Bilt: evenementenlocatie op 5 km van het centrum van Utrecht

Voor zakelijke feesten, vergaderingen en andere zakelijke evenementen tot 240 personen (theateropstelling).

Zoek je een evenementenlocatie in het midden van het land, waar je kunt overnachten en waar je tot wel 240 personen deel kunt laten nemen aan een evenement? Dan zou van der Valk hotel de Bilt vlakbij Utrecht wel eens op je lijstje kunnen staan? Bekijk hieronder de mogelijkheden horend bij deze evenementenlocatie in de provincie Utrecht.

Smiley face Gelegen in De Bilt op 5 km van het centrum van Utrecht

Smiley face Maximale capaciteit: 240 pers. (theatersetting)

Smiley face Grootste zaal: max. 240 pers. (theatersetting of receptie) Kleinste: Max. 12 pers. (boardroom)

Smiley face 15 verschillende zalen

Smiley face Eigen parkeerterrein

Smiley face Bijzonderheden: zwembad, mooi terras, mooie outdoortent (max. 80 personen)

Wil je meer informatie over het organiseren van een zakelijk feest, vergadering of zakelijk evenement in het Van der Valk hotel de Bilt, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Avontuurlijke dropping met vergadering in de mooie Soesterduinen op 15 km van Utrecht
incl. BTW vanaf
€50 p.p.

Avontuurlijke dropping met vergadering in de mooie Soesterduinen op 15 km van Utrecht

Optioneel met legertruck, outdoor lasergamen en intro en afsluiting door Korps Mariniers

Ben je op zoek naar een vergaderarrangement waarbij je ook kunt genieten van een heerlijke buitenactiviteit van ongeveer 180 minuten)? Dan is een dropping in de Soesterduinen op 15 km van Amersfoort wellicht een hele leuke optie. Voor je het weet ga je terug in de tijd om de Enigma code te kraken. Durven jullie ongewapend het gebied van de vijand binnen te lopen? Het is mogelijk door avontuurlijke groepsuitje uit te breiden met vervoer per legertrucks, lasergamen en zelfs een introductie door het Korps Mariniers. Voorafgaand, tijdens of na afloop van het uitje genieten jullie van een vergadering in de Soesterduinen op een inbegrepen locatie die van alle vergadermogelijkheden is voorzien (ook voor hele grote groepen tot 250 personen).

Vergaderarrangement met VR ontmantel de bom vergaderbreak en diner in Utrecht
incl. BTW vanaf
€91 p.p.

Vergaderarrangement met VR ontmantel de bom vergaderbreak en diner in Utrecht

Inclusief heerlijk diner

Ben je op zoek naar een vergaderarrangement met een leuke vergaderbreak en een heerlijk diner? Dan is dit VR ontmantel de bom vergaderarrangement wellicht heel leuk voor jullie. Met behulp van VR technologie van jullie tijdens deze 1.5 uur durende vergaderbreak aan de slag om bommen onschadelijk te maken in teamverband. Hierbij genieten jullie ook nog eens van een heerlijk diner of lunch. De vergaderlocatie in Utrecht is eveneens inbegrepen, evenals als benodigde vergader materialen. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met VR vergaderbreak, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Jacht naar de Heilige Graal vergaderarrangement met diner of lunch in Utrecht
incl. BTW vanaf
€52 p.p.

Jacht naar de Heilige Graal vergaderarrangement met diner of lunch in Utrecht

Inclusief heerlijk diner

Organiseer je binnenkort een vergadering en ben je op zoek naar een vergaderarrangement waar een leuke vergaderbreak is inbegrepen, evenals een lunch of diner? Ga dan op mystieke queeste naar de Heilige Graal in het centrum van de stad en vindt zo nieuwe inspiratie voor interessante vergader ideeën. De groepsactiviteit zelf zal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen. Alle benodigde materialen en hulpmiddelen voor de vergadering zijn inbegrepen, evenals de vergaderlocatie in Utrecht. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met op jacht naar de Heilige Graal vergaderbreak en diner, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Vergaderarrangement met Bob Ross schilderworkshop en diner of lunch in Utrecht
incl. BTW vanaf
€97 p.p.

Vergaderarrangement met Bob Ross schilderworkshop en diner of lunch in Utrecht

Inclusief heerlijk diner

Door even je creatieve kant te laten spreken, zorg je ervoor dat je weer nieuwe inspiratie krijgt om nieuwe vergader inzichten te delen met elkaar. En dat is precies waarom dit Bob Ross schilder en vergaderarrangement zo interessant is. De groepsactiviteit zelf zal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen. Alle benodigde materialen en hulpmiddelen voor de vergadering zijn inbegrepen, evenals de vergaderlocatie in Utrecht. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met Bob Ross vergaderbreak en diner, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Forteiland Ijmuiden: bijzondere zakelijke feestlocatie in zee (met overnachtingsmogelijkheden)
incl. BTW vanaf
€95 p.p.

Forteiland Ijmuiden: bijzondere zakelijke feestlocatie in zee (met overnachtingsmogelijkheden)

Voor zakelijk feest, vergadering, of andere evenement van 10 tot 600 pers.

Soms ben je op zoek naar echt iets bijzonders. En wat is er nu nog specialer dan je eigen eiland als locatie voor je bedrijfsfeest, vergadering, congres of teambuilding activiteit? Met de boot worden jullie vanaf de haven van IJmuiden naar het Forteiland gebracht, waarna jullie je in een andere wereld wanen. Op het forteiland zelf is er heel veel mogelijk. Van vergadering met of zonder feestelijk borrel tot workshops en teambuilding activiteiten.

Smiley face Gelegen voor de kust van IJmuiden

Smiley face Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers. 

Smiley face 14 verschillende zalen

Smiley face Groot terras aanwezig, overdekte veranda

Smiley face Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)

Smiley face Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen, overnachten is mogelijk 

Wil je meer informatie over het organiseren van een congres, vergadering, teambuilding, heisessie of zakelijk evenement op het bijzondere Forteiland Ijmuiden, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Evenementenlocatie met overnachting in Forest Cabins Drents Friese Wold: ultieme kampvuurgevoel
incl. BTW vanaf
€60 p.p.

Evenementenlocatie met overnachting in Forest Cabins Drents Friese Wold: ultieme kampvuurgevoel

Vanaf €60 p.p. per 2 nachten; groepsaccommodatie voor groepen van 4 tot wel 64 personen,

Ben je op zoek naar een unieke evenementenlocatie voor een meerdaags evenement in de natuur? Een plek waar je tot rust komt in de natuur en kunt genieten van een schitterend kampvuur en een ontspannen sauna? Een plek waar je de perfecte balans kunt vinden tussen vergaderen, inspanning (op bijvoorbeeld de mountainbike) en ontspanning? Dan is deze unieke vergaderlocatie met overnachtingsmogelijkheden een echte aanrader.?

Smiley face Gelegen in Hoogersmilde op 17 km van het centrum van Assen, 29 km van het centrum van Hoogeveen

Smiley face Maximale capaciteit vergaderen/teambuilding met overnachting: 64 pers. (16 vierpersoons tiny forrest houses)

Smiley face vergaderen in de buitenlucht (tent) of bij het kampvuur

Smiley face Voldoende parkeergelegenheid

Smiley face Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, kampvuur, sauna, e-scooters, outdoor movie-night, mountainbiken, buiten koken, mogelijkheid tot overnachten tot 64 personen

Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, heidag, familiedag of vergadering in Hoogersmilde, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Zakelijke evenementenlocatie met festival gevoel: je eigen eiland 30 km onder Rotterdam
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

Zakelijke evenementenlocatie met festival gevoel: je eigen eiland 30 km onder Rotterdam

Vanaf €75 p.p. per 2 nachten; groepsaccommodatie voor groepen van 4 tot wel 30 personen,

Ben je op zoek naar een heel bijzondere evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? Pak het dan meteen goed aan en ga gewoon voor je eigen eiland. Op dit mooie eiland vind je een herberg met 6 hotelkamers, 20 glamping tenten en een herberg met 100 zitplekken. Het eiland is enkel te bereiken via een pont of natuurlijk jullie privéboot (optioneel). Eet, dans, feest of geniet van een heerlijk kampvuur en keer vol nieuwe energie weer terug naar de bewoonde wereld.

Smiley face Gelegen in Tiengemeenten op 30 km onder Rotterdam

Smiley face Grootste zaal: max. 100 pers.

Smiley face terras aanwezig

Smiley face Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, water, kampvuur, silent disco

Wil je meer informatie over het organiseren van je evenement op je eigen eiland, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Outdoors Holten: evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden tussen Apeldoorn en Enschede
incl. BTW vanaf
€65 p.p.

Outdoors Holten: evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden tussen Apeldoorn en Enschede

Voor zakelijke groepen (niet particulier!) Foodtruck festivals met kampvuur gevoel, teambuilding activiteit, vergadering en overnachtingsmogelijkheden.

Ben je op zoek naar een evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? En dan eentje met die dat speciale festival gevoel uitstraalt?! Wellicht is Outdoors Holten dan een mooie locatie voor jullie? Hier organiseer je je eigen Foodtruck Festival voor een groep van tot wel 1.000 personen. Ook is het mogelijk om bij Outdoors Holten te vergaderen en zelfs te overnachten tot wel 100 personen. En wat dacht je van de diverse teambuilding activiteiten zoals bijv. paintball en quad rijden? Bekijk hieronder de mogelijkheden.

Smiley face Gelegen in Holten tussen Apeldoorn en Enschede

Smiley face Maximale capaciteit: Foodtruck festival 1.000 pers. vergaderen: 50 pers.

Smiley face terras voor max. 500 personen

Smiley face Grootste ruimte: max. 50 pers.

Smiley face 4 locaties

Smiley face Gratis parkeergelegenheid

Smiley face Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, kampvuur, paintball, quad rijden en diverse teambuilding activiteiten, mogelijkheid tot overnachten tot 100 personen

Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding activiteit, vergadering of zakelijk foodtruck festival in Holten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Biestheuvel: evenementenllocatie met overnachtingsmogelijkheden op 13 km van Eindhoven
incl. BTW vanaf
€50 p.p.

Biestheuvel: evenementenllocatie met overnachtingsmogelijkheden op 13 km van Eindhoven

Voor zakelijk feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 750 personen.

Zoek je een leuke evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? Dan zou je makkelijk kunnen denken aan de Biestheuvel in Hoogcasteren. In deze locatie kunnen feesten worden geheven tot 750 personen (400 in theater setting). Leuk is ook dat er bij deze locatie kan worden overnacht in een mooie groepsaccommodatie en dat het mogelijk is om leuke teambuilding activiteiten te ondernemen.

Smiley face Gelegen in Hoogcasteren op 13 km ten Westen van Eindhoven

Smiley face Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.

Smiley face mooi terras aanwezig

Smiley face Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers. 

Smiley face 4 verschillende ruimtes

Smiley face Gratis parkeren

Smiley face Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk

Wil je meer informatie over het organiseren van een feest of vergadering in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Pizza Foodtruck voor evenement in STAD
incl. BTW vanaf
€20 p.p.

Pizza Foodtruck voor evenement in Utrecht

Min. besteding €1200: verse Pizza en Italiaanse drankjes (optioneel), groepen tot 250 personen

Van al dat feest vieren of vergaderen kun je flink honger krijgen. Goede catering kan dan cruciaal zijn voor het slagen van het evenement. Wat dacht je ervan om de gasten te laten genieten van vers bereide pizza´s gemaakt in een pizza Foodtruck door een echte pizzachef? De cateraar zal tot 3 mobiele ovens meenemen om alle gasten op tijd van een heerlijke pizza te voorzien. Uiteraard ia het mogelijk om de pizza´s te begeleiden met bijpassende drankjes als Italiaanse bieren, wijnen en non-alcoholische aperitieven. Het is zelfs mogelijk om een pizza workshop te volgen voor maximaal 45 personen (tegen meerprijs). Ben je benieuwd geworden naar dit Pizza Foodtruck concept voor tijdens je evenement in Utrecht? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in STAD
incl. BTW vanaf
€17 p.p.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in Utrecht

Min. besteding €1700: Broodje worst met frites en Duitse drankjes (optioneel), ook hele grote groepen

Wil je je evenement een lekkere Oktoberfest sfeer geven? Dan is deze Foodtruck in Utrecht met Duitse worsten misschien wel iets voor jullie. Diverse broodjes met Duitse worsten kunnen worden bereid (zelfs vegaworsten). En de worsten worden vergezeld met heerlijke verse frites. Bij dit alles past natuurlijk ook een lekker Duits biertje (waar optioneel voor kan worden gezorgd door de Foodtruck cateraar). Ben je benieuwd geworden naar dit Duitse Oktoberfest worst Foodtruck concept voor tijdens je evenement in Utrecht? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.

Trouwlocatie    

Evenementenlocatie voor je bruiloft

De keuze voor de juiste trouwlocatie legt de basis voor een hele bijzondere dag. Met de keuze van de optimale evenementlocatie is een belangrijk deel van het eisenpakket immers vervuld. Maar het is niet alleen het eindresultaat dat telt. Voor veel mensen maakt het kiezen van een trouwlocatie immers deel uit van het proces van langzaam toeleven naar de grote dag. Steeds vroeger beginnen mensen met zoeken om er zeker van te zijn dat de gewenste evenementenlocatie nog altijd beschikbaar is. Wij helpen je graag bij het vinden van de ideale trouwlocatie. Meer weten? Klik dan door naar onze trouwlocatie pagina.

  • De mooiste locatie voor je bruiloft
  • Meer informatie? Klik hier voor bruiloftlocaties!
Evenementenlocatie symposia    

Evenementenlocaties voor seminars en symposia

Breng een heleboel gelijkgestemde experts, vakgenoten of studenten bij elkaar. Zorg vervolgens voor interessante sprekers, boeiende presentaties of inspirerende workshops en nieuwe ideeën en bijzondere nieuwe strategieën zullen zich al snel openbaren. Mits er natuurlijk is gezorgd voor een passende evenementenlocatie die goed aansluit bij de wensen van de organisatoren. Ook hierbij bieden wij uiteraard uitkomst. Wij helpen je graag verder op weg bij het vinden van de ideale evenementenlocatie voor je seminar of symposium. Wil je meer weten? Klik dan door naar onderstaande pagina.

  • De beste eventlocaties voor je seminar of symposium
  • Meer informatie? Klik hier voor symposium locaties!
   
Congreslocaties    

Evenementenlocaties voor conferentie of congres

Congressen bestaan al heel lang en zijn nog altijd een van de belangrijkste manieren om nieuwe kennis te delen met vakgenoten en andere belanghebbenden. Behalve het hoofdthema wat als het ware de rode lijn vormt die aan de basis staat van het congres en vaak plenair wordt behandeld, zijn er vaak ook meerdere subthema s in kleinere zaaltjes. Daarnaast is misschien wel de meest waardevolle opbrengst de uitwisseling van informatie die op informele wijze plaatsvindt. Om al deze processen op een optimale manier plaats te laten vinden, is het van belang om de juiste evenementenlocatie te vinden die aansluit bij alle wensen en eisen.

  • Van congreslocaties tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? klik hier voor congreslocaties!
Beurslocaties    

Evenementenlocaties voor beurzen

Een beurs organiseren valt niet mee. Een belangrijke vraag blijft immers hoeveel mensen er daadwerkelijk deelnemen aan het betreffende evenement. De locatie moet groot genoeg zijn voor het geval de beurs een doorslaand succes is. Valt de opkomst echter tegen dan wil je als organisator niet blijven zitten met verlies.het is daarom heel belangrijk om de beurslocatie slim te kiezen. Naast imponerende sprekers en charismatische dagvoorzitters, helpen we dan ook graag verder in je speurtocht naar de ideale evenementenlocatie voor je beurs. Klik op de onderstaande weblink voor meer informatie.

  • Van beurslocaties tot sprekers
  • Meer informatie? Klik hier voor beurslocaties!
Evenementenlocaties productpresentaties    

Evenementenlocaties voor productpresentaties

De binnenlandse en buitenlandse pers is uitgelopen, nadat je de uitnodiging voor het evenement hebt uitgestuurd. De zaal maakt een zenuwachtige indruk. Dan gaat het licht uit. Een spot gaat aan. Muziek neemt langzaam de zaal over als de spectaculaire openingsact zijn werk doet en iedereen in vervoering brengt. De aandacht van het publiek is gewonnen. Dan komt het moment waarop iedereen heeft gewacht: de presentatie van het product. Alles draait natuurlijk om het vinden van een evenementenlocatie die aansluit bij het product en de doelgroep. Hierbij helpen we je graag. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.

Feestlocaties    

Evenementenlocaties voor particuliere en zakelijke feesten

Het is voor veel bedrijven het hoogte punt van het jaar: het jaarlijkse bedrijfsfeest. En als jij de taak op je hebt genomen om dit evenement te organiseren, dan wil je natuurlijk laten zien wat je in huis hebt. Hetzelfde geldt natuurlijk als je een particulier evenement gaat organiseren. In alle gevallen weet je dat de keuze van de evenementenlocatie bepalend kan zijn voor het succes van het evenement. Wij begrijpen dat natuurlijk als geen ander. Hierbij helpen we je graag verder op weg. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.

  • Eventlocaties voor zowel zakelijke en particuliere feesten
  • Meer informatie? Klik hier voor feestlocaties!
klantendag locaties    

Evenementenlocatie voor een klantendag

Elke klant is belangrijk. En soms is het verstandig om de klanten persoonlijk te laten merken hoe belangrijk precies. Een klantendag wordt speciaal hiervoor georganiseerd. Een mooie gelegenheid om de klant eens goed in het zonnetje te zetten. En dat niet alleen. Een klantendag kan ook een goede gelegenheid zijn om te leren van je klanten en nieuwe producten te testen of nieuwe ideeën op te doen. Ook voor wat betreft de klantendag geldt dat de basis wordt gelegd aan de hand van de keuze voor een bepaalde evenementenlocatie. Hierbij helpen we je graag verder op weg. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.

  • Van locaties voor klantendagen tot entertainment
  • Meer informatie? Klik hier voor klantendag locaties!
   
Evenementenlocaties overige bedrijfsevenementen    

Evenementenlocaties voor overige bedrijfsevenementen

Natuurlijk zijn er nog een heleboel zakelijke evenementen te bedenken die niet vallen onder de bovenstaande categorieën. Van persconferenties tot modeshows, van incentives tot aandeelhoudersvergaderingen. Sommige evenementen vallen in de buitencategorie. Wellicht qua omvang en heb je een voetbalstadion nodig om het evenement te organiseren. Misschien qua complexiteit? Of ben je vooral op zoek naar een originele kijk op het evenement. We helpen je ook graag aan een passende evenementenlocatie voor deze aanvragen. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.


Een geslaagd evenement organiseren in het prachtige Utrecht

In het centrum van Utrecht vind je diverse locaties die geschikt zijn voor bijvoorbeeld vergaderingen, bedrijfsfeesten of lezingen. Het voordeel van de eventlocatie in Utrecht centrum is dat het centraal gelegen is. Als er bezoekers vanuit het hele land verwelkomd worden, is deze ligging een pluspunt. Vlak naast het treinstation Utrecht Centraal vind je De Jaarbeurs. Dit is een gigantisch gebouwencomplex voor grootschalige evenementen in de stad. In De Jaarbeurs worden congressen, beurzen, vergaderingen en evenementen gehouden. Ben je op zoek naar een evenementenlocatie in Utrecht voor bijvoorbeeld een bedrijfsfeest, het jubileumfeest van opa en oma, een bruiloft of een vergadering met het volledige team? Kies dan zeker voor een locatie in deze provincie. Er kan geconcludeerd worden dat een evenement organiseren in Utrecht een echte aanrader is. De perfecte evenementenlocatie in Utrecht zul je met gemak vinden.

Evenementenlocatie arrangementen per stad

Evenementenlocaties Noord-Holland
Evenementenlocatie Alkmaar: Evenementenlocaties Alkmaar
Evenementenlocatie Amsterdam: Evenementenlocaties Amsterdam
Evenementenlocatie Haarlem: Evenementenlocaties Haarlem
Evenementenlocaties Zuid-Holland
Evenementenlocatie Den Haag: Evenementenlocaties Den Haag
Evenementenlocatie Rotterdam: Evenementenlocaties Rotterdam
Evenementenlocatie Dordrecht: Evenementenlocaties Dordrecht
Evenementenlocatie Delft: Evenementenlocaties Delft
Evenementenlocatie Leiden: Evenementenlocaties Leiden
Evenementenlocatie Gouda: Evenementenlocaties Gouda
Evenementenlocatie Zoetermeer: Evenementenlocaties Zoetermeer
Evenementenlocatie Wassenaar Evenementenlocaties Wassenaar
Evenementenlocatie Scheveningen Evenementenlocaties Scheveningen
Evenementenlocaties Utrecht
Evenementenlocatie Utrecht: Evenementenlocaties Utrecht
Evenementenlocatie Amersfoort: Evenementenlocaties Amersfoort
Evenementenlocaties Noord-Brabant
Evenementenlocatie Eindhoven: Evenementenlocaties Eindhoven
Evenementenlocatie Tilburg: Evenementenlocaties Tilburg
Evenementenlocatie Den Bosch: Evenementenlocaties Den Bosch
Evenementenlocatie Breda: Evenementenlocaties Breda
Evenementenlocatie Roosendaal: Evenementenlocaties Roosendaal
Evenementenlocaties Flevoland
Evenementenlocatie Almere: Evenementenlocaties Almere
Evenementenlocatie Lelystad: Evenementenlocaties Lelystad
Evenementenlocaties Limburg
Evenementenlocatie Maastricht: Evenementenlocaties Maastricht
Evenementenlocatie Venlo: Evenementenlocaties Venlo
Evenementenlocaties Groningen
Evenementenlocatie Groningen: Evenementenlocaties Groningen
Evenementenlocaties Overijssel
Evenementenlocatie Zwolle: Evenementenlocaties Zwolle
Evenementenlocatie Enschede: Evenementenlocaties Enschede
Evenementenlocaties Gelderland
Evenementenlocatie Arnhem: Evenementenlocaties Arnhem
Evenementenlocatie Nijmegen: Evenementenlocaties Nijmegen
Evenementenlocatie Apeldoorn: Evenementenlocaties Apeldoorn
Evenementenlocaties Friesland
Evenementenlocaties Drenthe
Evenementenlocaties Zeeland

Relevante zichtbaarheid?

WAAROM KIES JE VOOR ONS?

      • geen tussenpersonen

        Alle aanbieders op deze site zijn rechtstreekse personen. U komt dus niet in contact met tussenpersonen.
      • boek direct bij de locatie

        U boekt direct bij de locatie zelf. Niet bij tussenpartijen dus snel en makkelijk.
      • het leukste aanbod in de markt

        We doen ons uiterste best voor het leukste aanbod in de markt.

Je locatie op deze pagina?

stuur ons een bericht via onze contactpagina (in het menu).

IMPRESSIE

EVENEMENTENLOCATIES IN UTRECHT EN OMGEVING

Indien je op zoek bent naar een sfeervolle en rustige locatie, heeft Utrecht ook voldoende te bieden. Een geschikte eventlocatie in Utrecht voor een teamweekend kan op de Utrechtse Heuvelrug gevonden worden. Deze gemeente bestaat uit de voormalige gemeenten Amerongen, Doorn, Driebergen-Rijsenburg, Leersum en Maarn. In dit bosgebied bevinden zich bijvoorbeeld prachtige trouwlocaties en hotels. Ook voor een teamweekend is de Utrechtse Heuvelrug uitermate geschikt. Zie je het al voor je? Je start met een vergadering op een evenementenlocatie in Utrecht. Vervolgens schuif je aan bij een uitgebreide lunch. En als iedereen voldaan is van de lunch en toe is aan een frisse neus, huur je (elektrische) fietsen en ga je genieten van een fietstocht door de prachtige natuur.

Wateenlocatie.nl

Wateenlocatie.nl is een website gericht op het bieden van een divers aanbod locaties. Van zaalverhuur voor gezellige zalen, feestlocaties voor de grotere feesten of vergaderlocaties door heel Nederland.


Wateenlocatie.nl
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout

Onze voordelen

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de locatie zelf

  • De scherpste prijzen in de markt

Contact

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op. Ook voor eventuele plaatsen/samenwerking komen we graag met je in contact