Evenementenlocatie Amsterdam arrangementen
Ben je op zoek naar een unieke evenementenlocatie in Amsterdam om een onvergetelijk evenement te organiseren? Het organiseren van een evenement is geen gemakkelijke opgave! Vooral bij grote groepen is het een enorme klus om alle kwesties te regelen. Moeten er bijvoorbeeld meerdere zalen worden ingezet voor verschillende thema's tijdens het evenement? Of wordt het een gezellig bedrijfsuitje dat wordt afgesloten met een avond vol muziek? We helpen je graag de goede weg op door een bijzonder eventlocatie in Amsterdam aan je te presenteren die bij je persoonlijke voorkeuren aansluit (kijk voor workshops op Onemotion workshops Amsterdam). Een evenement organiseren in Amsterdam kan op de meest uiteenlopende manieren. Clubs, theaters, restaurants, golfbanen en industriële locaties zijn slechts enkel voorbeelden van plekken waar een fantastisch evenement georganiseerd kan worden. Wij ondersteunen je graag bij het vinden van een mooie evenementenlocatie in Amsterdam!
Kijk ook eens op:
Evenementenlocatie aan de Amstel (Amsterdam-Zuid): het mooie Amstel Boathouse
Ben je op zoek naar een mooie evenementenlocatie voor je particuliere (bruiloft, jubileumfeest etc.) of zakelijke evenement (bedrijfsfeest, vergadering etc.) in de omgeving van Amsterdam-Zuid. Dan is het Amstel Boathouse een echte aanrader. Met een omvangrijk terras en maar liefst 8 zalen geschikt voor verschillende groepsgroottes vind je hier alles wat je nodig hebt. Deze feestlocatie in Amsterdam Zuid beschikt ook over een overdekte veranda en een eigen aanlegsteiger aan de Amstel.
Gelegen aan Amstel in Amsterdam-Zuid
Maximale feestcapaciteit: 1.000 pers.
Grootste zaal: max. 200 pers. Kleinste: Max. 4 pers.
8 verschillende zalen
Groot terras aanwezig, overdekte veranda
Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)
Bijzonderheden: eigen aanlegsteiger aan de Amstel
Wil je meer informatie over het organiseren van een zakelijk of particulier evenement op de evenementenlocatie van het Amstel Boathouse, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Kitchen Party of culinaire vergadering in Amsterdam
Ben je op zoek naar een bijzondere locatie voor je vergadering of bedrijfsfeest? Geniet dan van een culinaire vergadering of feest in de Farm Kitchens Kookfabriek in Amsterdam op loopafstand van station Duivendrecht. Organiseer een vergadering of congres voor maximaal 300 personen en maak zelf je eigen eten (kookworkshop vanaf 79,50) of laat je culinair verrassen. Leuk is ook om een hippe Kitchen Party te organiseren en te dansen tussen de kookeilanden, waar een heerlijk 3-gangen diner voor jullie wordt voorbereid. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.
Salonboot Prins van Oranje: stijlvolle evenementenlocatie in de regio Amsterdam
De Prins van Oranje is een vorstelijk monument op het water. Deze bijzondere salonboot uit 1908 heeft vele mogelijkheden voor een geweldig feest (tot wel 500 personen) of een inspirerende vergadering of congres (tot wel 160 personen).
Vaargebied: regio Amsterdam
Maximale capaciteit: 500 personen
Maximale vergadercapaciteit: 160 personen
Minimale totaalprijs om uit te varen: €3.600 (exc. BTW) met minimale omzet Food/Beverages van €7.500 (exc. BTW)
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest of zakelijk evenement in Amsterdam op Salonboot de Prins van Oranje, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Kerst bedrijfsevenement in Amsterdam of omgeving
Ben je op zoek naar een evenementenlocatie voor het vieren van het kerstfeest samen met de werknemers van je bedrijf of klantenrelaties? Waarom kies je dan niet meteen voor een kerstfeest concept waar de evenementenlocatie bij is inbegrepen? Van muziek tot feestelijke aankleding, van 3-gangen kerstdiner met wijnen tot afgekochte drankjes, het is allemaal inbegrepen bij dit personeelsfeest concept. Ben je benieuwd geworden naar dit kerstmis personeelsfeest concept inclusief evenementenlocatie in Amsterdam? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.
Forteiland Ijmuiden: heel bijzondere evenementenlocatie vlakbij Amsterdam
Soms ben je op zoek naar echt iets bijzonders. En wat is er nu nog specialer dan je eigen eiland als evenementenlocatie voor je zakelijke of particuliere evenement? De evenementenlocatie ligt dan misschien niet direct in Amsterdam zelf, maar is gelegen in de omgeving (IJmuiden). Met de boot worden jullie vanaf de haven van IJmuiden naar het Forteiland gebracht, waarna jullie je in een andere wereld wanen. Op het forteiland zelf is er heel veel mogelijk. Van particulier of zakelijk evenement tot compleet company festival met workshops en teambuilding activiteiten.
Gelegen voor de kust van IJmuiden
Maximale capaciteit: 600 pers.
Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers.
14 verschillende zalen
Groot terras aanwezig, overdekte veranda
Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)
Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen
Wil je meer informatie over het organiseren van een particulier of zakelijk evenement op het bijzondere Forteiland Ijmuiden, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Winter wonderland themafeest op je eigen evenementenlocatie in Amsterdam of die van de organisator
Tijdens dit winterse themafeest kiezen jullie voor je eigen evenementenlocatie in Amsterdam of laten jullie de organisator een geschikte feestlocatie voor je uitzoeken. Op de feestdag zelf stappen jullie een sfeervol aangeklede winterse wereld binnen en genieten jullie van passende muziek, leuke activiteiten en bijpassende drankjes (optioneel) en eten (optioneel). Samen gaan jullie de winterse strijd aan tijdens activiteiten als Nagelschlag, skibroek hangen, sneeuwpop worstelen en veel meer. Wil je meer weten over dit leuke themafeest dat nog het meest doet denken aan een wintersport groepsvakantie, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Salonboot Soeverein: stijlvolle evenementenlocatie op het water in de regio Amsterdam
De Soeverein is een fantastisch salonboot en beschikt zelfs over een piano aan boord (een pianist kan optioneel worden geregeld). Deze schitterende boot beschikt over een professionele keuken aan boord waar de chef heerlijke gerechten kan bereiden voor alle (maximaal 55 personen).
Vaargebied: regio Amsterdam
Maximale capaciteit: 55 personen
Maximale vergadercapaciteit: 55 personen
Minimale totaalprijs om uit te varen: €1.750 (exc. BTW), exclusief catering, piano is aan boord (optioneel kan pianist worden geregeld).
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement op Salonboot de Soeverein, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Salonboot Valentijn: voor een feestelijke rondvaart door de Amsterdamse grachten
Ben je op zoek naar een schitterende salonboot voor een groep van maximaal 19 personen? Dan is de Valentijn wellicht een mooie optie. Deze schitterende salonboot uit 1913 is ideaal voor de Amsterdamse Grachten (kan onder alle bruggen doorvaren).
Vaargebied: regio Amsterdam
Maximale capaciteit: 19 personen
Maximale vergadercapaciteit: 19 personen
Minimale totaalprijs om uit te varen: €650 (exc. BTW), exclusief catering
Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering of zakelijk evenement op Salonboot de Valentijn, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Maak van je eigen locatie een hele gave evenementenlocatie in Amsterdam: Foodtruck Festival
Je bent waarschijnlijk op zoek naar een evenementenlocatie in Amsterdam. Mogelijk heb je op deze pagina al een leuke locatie gevonden, maar wist je dat je ook je eigen locatie kunt laten veranderen in een heel leuk Foodtruck Festivallocatie? De belangrijkste voorwaarde is dat je beschikt over een eigen buitenterrein (bijvoorbeeld bedrijfstuin) of een privétuin (als het maar geen op openbaar terrein is). En voor je het weet loop je over je eigen Foodtruck festival met vrienden en collega´s en geniet je van die karakteristieke sfeer die je mogelijk al kent van andere Foodtruck Festivals. Er is wel een groot verschil: dit Foodtruck festival op jullie eigen evenementenlocatie in de omgeving van Amsterdam is er echt alleen maar voor jullie. Meer weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.
Race Circuit Zandvoort; hele exclusieve evenementenlocatie in de duinen
Wie kent het Race Circuit in Zandvoort niet? De plek waar inmiddels alweer voor het tweede opeenvolgende jaar de Dutch F1 Grandprix werd gereden, is wereldberoemd. Maar wist je dat het circuit ook een mooie plek is om een exclusief bedrijfsevenement te organiseren? Van exclusieve teambuilding tot productpresentatie, van vergadering tot klantendag, er is heel veel mogelijk. Bekijk hieronder de mogelijkheden.
Gelegen in de duinen van Zandvoort op 2 km van NS station Zandvoort
Maximale evenement capaciteit: 2.750 pers., feesten voor 50 tot 1500 pers.
Grootste zaal: max. 900 pers. (theater)
45 verschillende ruimtes
Goede parkeergelegenheid
Bijzonderheden: diverse leuke team building activiteiten zoals zelf circuit rijden, race simulatoren, pitbox challenge
Wil je meer informatie over het organiseren van een zakelijk feest, vergadering of zakelijk evenement bij het Circuit van Zandvoort, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Schitterende Zeetjalk: vergaderen en zeilen, teambuilding of ander zakelijk evenement
Ben je een beetje klaar met het vele binnen zitten? Hebben jij en je vrienden of collega´s behoefte aan een beetje frisse lucht? Of ben je gewoon op zoek naar een bijzondere locatie voor een vergadering, teambuilding of ander evenement? Misschien is een arrangement op deze Zeetjalk dan een leuke optie. Met een maximale capaciteit van 34 personen (18 in het geval van een overnachting) en de mogelijkheid tot uitbreiding van maar liefst 750 personen door het inschakelen van bevriende vloot, vormt deze Zeetjalk de sleutel tot een inspirerende vergadering of een mooi zakelijk evenement.
Vaargebied: Ijsselmeer en Waddenzee; opstappen in Enkhuizen (op 65 km van Amsterdam)
Maximale capaciteit overdag: 34 pers. ; Met overnachting Max. 18 pers.
Maximale capaciteit uit te breiden tot 750 pers. via bevriende thuisvloot van Enkhuizen of Harlingen
Maximale vergadercapaciteit: 26 pers. Met overnachting Max. 18 pers.
Minimale totaalprijs om uit te varen: €1.190 (exc. BTW), exclusief catering
Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement op de Zeetjalk of in combinatie met andere lokale boten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Tobacco Theater: imponerende evenementenlocatie in het centrum van Amsterdam
Ben je op zoek naar een centraal gelegen evenementenlocatie in het centrum van Amsterdam waar je een enorm leuk feest, congres, vergadering of ander zakelijk evenement kunt organiseren, wellicht is het Tobacco Theater dan een mooie oplossing voor je evenement. In deze schitterende zaal is het mogelijk om een feest of ander evenement te geven voor wel 500 genodigden.
Gelegen in het Centrum van Amsterdam
Maximale feestcapaciteit: 600 pers.
Grootste zaal: max. 350 pers. Kleinste: Max. 4 pers.
9 verschillende zalen
Diverse parkeergarages in omgeving (niet gratis)
Ook geschikt als congreslocatie
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in het Tobacco Theater, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Van der Valk hotel Amsterdam Amstel: veelzijdige evenementenlocatie
Op een steenworp afstand van metrostation Amsterdam Overamstel ligt het van der Valk hotel Amsterdam Amstel. Hier is het mogelijk om vergaderingen en andere zakelijke evenementen te organiseren tot wel 350 personen (receptie) en 300 personen (theatersetting). Bekijk hieronder de belangrijkste eigen eigenschappen van deze vergaderlocatie in Amsterdam.
Gelegen op 450 meter van metrostation Amsterdam Overamstel
Maximale capaciteit: 350 pers. (receptie) en 300 pers. (theater setting)
Grootste zaal: max. 300 pers. (theatersetting) Kleinste: Max. 12 pers. (boardroom)
12 verschillende zalen
Eigen parkeerterrein
Bijzonderheden: zwembad en wellness aanwezig
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in het Van der Valk Amsterdam Amstel hotel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Avontuurlijke dropping met vergadering in de mooie Soesterduinen op 40 km van Amsterdam
Ben je op zoek naar een vergaderarrangement waarbij je ook kunt genieten van een heerlijke buitenactiviteit van ongeveer 180 minuten)? Dan is een dropping in de Soesterduinen op ongeveer 40 km van Amsterdam wellicht een hele leuke optie. Voor je het weet ga je terug in de tijd om de Enigma code te kraken. Durven jullie ongewapend het gebied van de vijand binnen te lopen? Het is mogelijk door avontuurlijke groepsuitje uit te breiden met vervoer per legertrucks, lasergamen en zelfs een introductie door het Korps Mariniers. Voorafgaand, tijdens of na afloop van het uitje genieten jullie van een vergadering in de Soesterduinen op een inbegrepen locatie die van alle vergadermogelijkheden is voorzien (ook voor hele grote groepen tot 250 personen).
Vergaderarrangement met VR ontmantel de bom vergaderbreak en diner in Amsterdam
Ben je op zoek naar een vergaderarrangement met een leuke vergaderbreak en een heerlijk diner? Dan is dit VR ontmantel de bom vergaderarrangement wellicht heel leuk voor jullie. Met behulp van VR technologie van jullie tijdens deze 1.5 uur durende vergaderbreak aan de slag om bommen onschadelijk te maken in teamverband. Hierbij genieten jullie ook nog eens van een heerlijk diner of lunch. De vergaderlocatie in Amsterdam is eveneens inbegrepen, evenals als benodigde vergader materialen. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met VR vergaderbreak, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Jacht naar de Heilige Graal vergaderarrangement met diner of lunch in Amsterdam
Organiseer je binnenkort een vergadering en ben je op zoek naar een vergaderarrangement waar een leuke vergaderbreak is inbegrepen, evenals een lunch of diner? Ga dan op mystieke queeste naar de Heilige Graal in het centrum van de stad en vindt zo nieuwe inspiratie voor interessante vergader ideeën. De groepsactiviteit zelf zal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen. Alle benodigde materialen en hulpmiddelen voor de vergadering zijn inbegrepen, evenals de vergaderlocatie in Amsterdam. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met op jacht naar de Heilige Graal vergaderbreak en diner, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Vergaderarrangement met Bob Ross schilderworkshop en diner of lunch in Amsterdam
Door even je creatieve kant te laten spreken, zorg je ervoor dat je weer nieuwe inspiratie krijgt om nieuwe vergader inzichten te delen met elkaar. En dat is precies waarom dit Bob Ross schilder en vergaderarrangement zo interessant is. De groepsactiviteit zelf zal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen. Alle benodigde materialen en hulpmiddelen voor de vergadering zijn inbegrepen, evenals de vergaderlocatie in Amsterdam. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met Bob Ross vergaderbreak en diner, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Evenementenlocatie met overnachting in Forest Cabins Drents Friese Wold: ultieme kampvuurgevoel
Ben je op zoek naar een unieke evenementenlocatie voor een meerdaags evenement in de natuur? Een plek waar je tot rust komt in de natuur en kunt genieten van een schitterend kampvuur en een ontspannen sauna? Een plek waar je de perfecte balans kunt vinden tussen vergaderen, inspanning (op bijvoorbeeld de mountainbike) en ontspanning? Dan is deze unieke vergaderlocatie met overnachtingsmogelijkheden een echte aanrader.?
Gelegen in Hoogersmilde op 17 km van het centrum van Assen, 29 km van het centrum van Hoogeveen
Maximale capaciteit vergaderen/teambuilding met overnachting: 64 pers. (16 vierpersoons tiny forrest houses)
vergaderen in de buitenlucht (tent) of bij het kampvuur
Voldoende parkeergelegenheid
Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, kampvuur, sauna, e-scooters, outdoor movie-night, mountainbiken, buiten koken, mogelijkheid tot overnachten tot 64 personen
Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, heidag, familiedag of vergadering in Hoogersmilde, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Zakelijke evenementenlocatie met festival gevoel: je eigen eiland 30 km onder Rotterdam
Ben je op zoek naar een heel bijzondere evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? Pak het dan meteen goed aan en ga gewoon voor je eigen eiland. Op dit mooie eiland vind je een herberg met 6 hotelkamers, 20 glamping tenten en een herberg met 100 zitplekken. Het eiland is enkel te bereiken via een pont of natuurlijk jullie privéboot (optioneel). Eet, dans, feest of geniet van een heerlijk kampvuur en keer vol nieuwe energie weer terug naar de bewoonde wereld.
Gelegen in Tiengemeenten op 30 km onder Rotterdam
Grootste zaal: max. 100 pers.
terras aanwezig
Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, water, kampvuur, silent disco
Wil je meer informatie over het organiseren van je evenement op je eigen eiland, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Beachfun evenement op het strand van Scheveningen
Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest of ander particulier of zakelijk evenement en wil je dan het liefst een inspirerende locatie vinden met overnachtingsmogelijkheden? Dan mag het heerlijke strand van Scheveningen natuurlijk niet ontbreken op je shortlist. Geniet van een heerlijke stranddag met diverse mogelijke strandactiviteiten, zoals Archery Tag, Beachsoccer, Beachvolleybal, katapult bouwen, Expeditie Robinson en meer en combineer dit met een leuk feest in de avond een duik in het nachtleven van de badplaats en tenslotte een overnachting (optioneel) ter plaatse.
Outdoors Holten: evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden tussen Apeldoorn en Enschede
Ben je op zoek naar een evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? En dan eentje met die dat speciale festival gevoel uitstraalt?! Wellicht is Outdoors Holten dan een mooie locatie voor jullie? Hier organiseer je je eigen Foodtruck Festival voor een groep van tot wel 1.000 personen. Ook is het mogelijk om bij Outdoors Holten te vergaderen en zelfs te overnachten tot wel 100 personen. En wat dacht je van de diverse teambuilding activiteiten zoals bijv. paintball en quad rijden? Bekijk hieronder de mogelijkheden.
Gelegen in Holten tussen Apeldoorn en Enschede
Maximale capaciteit: Foodtruck festival 1.000 pers. vergaderen: 50 pers.
terras voor max. 500 personen
Grootste ruimte: max. 50 pers.
4 locaties
Gratis parkeergelegenheid
Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, kampvuur, paintball, quad rijden en diverse teambuilding activiteiten, mogelijkheid tot overnachten tot 100 personen
Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding activiteit, vergadering of zakelijk foodtruck festival in Holten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Biestheuvel: evenementenllocatie met overnachtingsmogelijkheden op 13 km van Eindhoven
Zoek je een leuke evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? Dan zou je makkelijk kunnen denken aan de Biestheuvel in Hoogcasteren. In deze locatie kunnen feesten worden geheven tot 750 personen (400 in theater setting). Leuk is ook dat er bij deze locatie kan worden overnacht in een mooie groepsaccommodatie en dat het mogelijk is om leuke teambuilding activiteiten te ondernemen.
Gelegen in Hoogcasteren op 13 km ten Westen van Eindhoven
Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.
mooi terras aanwezig
Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers.
4 verschillende ruimtes
Gratis parkeren
Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest of vergadering in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Pizza Foodtruck voor evenement in Amsterdam
Van al dat feest vieren of vergaderen kun je flink honger krijgen. Goede catering kan dan cruciaal zijn voor het slagen van het evenement. Wat dacht je ervan om de gasten te laten genieten van vers bereide pizza´s gemaakt in een pizza Foodtruck door een echte pizzachef? De cateraar zal tot 3 mobiele ovens meenemen om alle gasten op tijd van een heerlijke pizza te voorzien. Uiteraard ia het mogelijk om de pizza´s te begeleiden met bijpassende drankjes als Italiaanse bieren, wijnen en non-alcoholische aperitieven. Het is zelfs mogelijk om een pizza workshop te volgen voor maximaal 45 personen (tegen meerprijs). Ben je benieuwd geworden naar dit Pizza Foodtruck concept voor tijdens je evenement in Amsterdam? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in Amsterdam
Wil je je evenement een lekkere Oktoberfest sfeer geven? Dan is deze Foodtruck in Amsterdam met Duitse worsten misschien wel iets voor jullie. Diverse broodjes met Duitse worsten kunnen worden bereid (zelfs vegaworsten). En de worsten worden vergezeld met heerlijke verse frites. Bij dit alles past natuurlijk ook een lekker Duits biertje (waar optioneel voor kan worden gezorgd door de Foodtruck cateraar). Ben je benieuwd geworden naar dit Duitse Oktoberfest worst Foodtruck concept voor tijdens je evenement in Amsterdam? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.
Een uniek evenement organiseren in Amsterdam
Zoek je een evenementenlocatie in Amsterdam met een centrale ligging voor een bruiloft, vrijgezellenfeest of zakelijk evenement? Door te kiezen voor een plek die goed te bereiken is, kan iedereen gemakkelijk bij de locatie arriveren. Het is daarbij ook handig om op het openbaar vervoer te letten. De bezoekers van het evenement lusten graag een drankje en kunnen daarom beter met het openbaar vervoer het evenement bereiken. Vooral het nachtnet speelt hierbij een rol, als het een gezellig evenement tot in de late uurtjes wordt. Parkeergelegenheid blijft natuurlijk altijd een must voor de mensen die met de auto bij het evenement willen arriveren. Voor bezoekers uit Duitsland die op zoek zijn naar evenementenlocaties voor incentive reizen naar Amsterdam kun je terecht op Incentive Amsterdam. Voor Duitstalige teambuilding activiteiten in Amsterdam, kijk je op teambuilding in Amsterdam auf Deutsch. Voor België kijk je op teambuilding in Amsterdam vanuit België.
Evenementenlocatie voor je bruiloft
De keuze voor de juiste trouwlocatie legt de basis voor een hele bijzondere dag. Met de keuze van de optimale evenementlocatie is een belangrijk deel van het eisenpakket immers vervuld. Maar het is niet alleen het eindresultaat dat telt. Voor veel mensen maakt het kiezen van een trouwlocatie immers deel uit van het proces van langzaam toeleven naar de grote dag. Steeds vroeger beginnen mensen met zoeken om er zeker van te zijn dat de gewenste evenementenlocatie nog altijd beschikbaar is. Wij helpen je graag bij het vinden van de ideale trouwlocatie. Meer weten? Klik dan door naar onze trouwlocatie pagina.
-
- De mooiste locatie voor je bruiloft
- Meer informatie? Klik hier voor bruiloftlocaties!
Evenementenlocaties voor seminars en symposia
Breng een heleboel gelijkgestemde experts, vakgenoten of studenten bij elkaar. Zorg vervolgens voor interessante sprekers, boeiende presentaties of inspirerende workshops en nieuwe ideeën en bijzondere nieuwe strategieën zullen zich al snel openbaren. Mits er natuurlijk is gezorgd voor een passende evenementenlocatie die goed aansluit bij de wensen van de organisatoren. Ook hierbij bieden wij uiteraard uitkomst. Wij helpen je graag verder op weg bij het vinden van de ideale evenementenlocatie voor je seminar of symposium. Wil je meer weten? Klik dan door naar onderstaande pagina.
-
- De beste eventlocaties voor je seminar of symposium
- Meer informatie? Klik hier voor symposium locaties!
Evenementenlocaties voor conferentie of congres
Congressen bestaan al heel lang en zijn nog altijd een van de belangrijkste manieren om nieuwe kennis te delen met vakgenoten en andere belanghebbenden. Behalve het hoofdthema wat als het ware de rode lijn vormt die aan de basis staat van het congres en vaak plenair wordt behandeld, zijn er vaak ook meerdere subthema s in kleinere zaaltjes. Daarnaast is misschien wel de meest waardevolle opbrengst de uitwisseling van informatie die op informele wijze plaatsvindt. Om al deze processen op een optimale manier plaats te laten vinden, is het van belang om de juiste evenementenlocatie te vinden die aansluit bij alle wensen en eisen.
-
- Van congreslocaties tot dagvoorzitters
- Meer informatie? klik hier voor congreslocaties!
Evenementenlocaties voor beurzen
Een beurs organiseren valt niet mee. Een belangrijke vraag blijft immers hoeveel mensen er daadwerkelijk deelnemen aan het betreffende evenement. De locatie moet groot genoeg zijn voor het geval de beurs een doorslaand succes is. Valt de opkomst echter tegen dan wil je als organisator niet blijven zitten met verlies.het is daarom heel belangrijk om de beurslocatie slim te kiezen. Naast imponerende sprekers en charismatische dagvoorzitters, helpen we dan ook graag verder in je speurtocht naar de ideale evenementenlocatie voor je beurs. Klik op de onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Van beurslocaties tot sprekers
- Meer informatie? Klik hier voor beurslocaties!
Evenementenlocaties voor productpresentaties
De binnenlandse en buitenlandse pers is uitgelopen, nadat je de uitnodiging voor het evenement hebt uitgestuurd. De zaal maakt een zenuwachtige indruk. Dan gaat het licht uit. Een spot gaat aan. Muziek neemt langzaam de zaal over als de spectaculaire openingsact zijn werk doet en iedereen in vervoering brengt. De aandacht van het publiek is gewonnen. Dan komt het moment waarop iedereen heeft gewacht: de presentatie van het product. Alles draait natuurlijk om het vinden van een evenementenlocatie die aansluit bij het product en de doelgroep. Hierbij helpen we je graag. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Van evenementenlocaties tot entertainment
- Meer informatie? Klik hier voor productpresentatie locaties!
Evenementenlocaties voor particuliere en zakelijke feesten
Het is voor veel bedrijven het hoogte punt van het jaar: het jaarlijkse bedrijfsfeest. En als jij de taak op je hebt genomen om dit evenement te organiseren, dan wil je natuurlijk laten zien wat je in huis hebt. Hetzelfde geldt natuurlijk als je een particulier evenement gaat organiseren. In alle gevallen weet je dat de keuze van de evenementenlocatie bepalend kan zijn voor het succes van het evenement. Wij begrijpen dat natuurlijk als geen ander. Hierbij helpen we je graag verder op weg. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Eventlocaties voor zowel zakelijke en particuliere feesten
- Meer informatie? Klik hier voor feestlocaties!
Evenementenlocatie voor een klantendag
Elke klant is belangrijk. En soms is het verstandig om de klanten persoonlijk te laten merken hoe belangrijk precies. Een klantendag wordt speciaal hiervoor georganiseerd. Een mooie gelegenheid om de klant eens goed in het zonnetje te zetten. En dat niet alleen. Een klantendag kan ook een goede gelegenheid zijn om te leren van je klanten en nieuwe producten te testen of nieuwe ideeën op te doen. Ook voor wat betreft de klantendag geldt dat de basis wordt gelegd aan de hand van de keuze voor een bepaalde evenementenlocatie. Hierbij helpen we je graag verder op weg. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Van locaties voor klantendagen tot entertainment
- Meer informatie? Klik hier voor klantendag locaties!
Evenementenlocaties voor overige bedrijfsevenementen
Natuurlijk zijn er nog een heleboel zakelijke evenementen te bedenken die niet vallen onder de bovenstaande categorieën. Van persconferenties tot modeshows, van incentives tot aandeelhoudersvergaderingen. Sommige evenementen vallen in de buitencategorie. Wellicht qua omvang en heb je een voetbalstadion nodig om het evenement te organiseren. Misschien qua complexiteit? Of ben je vooral op zoek naar een originele kijk op het evenement. We helpen je ook graag aan een passende evenementenlocatie voor deze aanvragen. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Evenementenlocaties op maat
- Meer informatie? Klik hier voor overige bedrijfsevenementenlocaties!
Evenementenlocatie arrangementen per stad
WAAROM KIES JE VOOR ONS?
-
geen tussenpersonen
Alle aanbieders op deze site zijn rechtstreekse personen. U komt dus niet in contact met tussenpersonen. -
boek direct bij de locatie
U boekt direct bij de locatie zelf. Niet bij tussenpartijen dus snel en makkelijk. -
het leukste aanbod in de markt
We doen ons uiterste best voor het leukste aanbod in de markt.
Je locatie op deze pagina?
stuur ons een bericht via onze contactpagina (in het menu).
IMPRESSIE
EVENEMENTENLOCATIES IN AMSTERDAM EN OMGEVING
Niet alleen onze hoofdstad Amsterdam is uitstekend geschikt voor gezellige bedrijfsuitjes, ook de steden in de omgeving van de stad bieden veel vertier voor een spannend evenement. Wat dacht je bijvoorbeeld van het organiseren van een evenement in de Zaanstad? Dankzij een bezoek aan de authentieke Zaanse huisjes voelt het alsof je terug in de tijd stapt. Ook Aalsmeer, de stad die zeer bekend is van de bloemenveiling biedt voldoende mogelijkheden voor een gezellig evenement. Verder zijn Weesp, Uithoorn en Huizen ook in de buurt van Amsterdam. Het voordeel van het organiseren van een evenement buiten het drukke stadscentrum is dat je meer vrijheid voor het evenement hebt. Bovendien zijn de parkeermogelijkheden bij de locatie vaak ruimer, waardoor meer mensen hun auto gemakkelijk kwijt kunnen. Ieder evenement vraagt om een andere aanpak. Het hangt dus van je persoonlijke wensen af, welke locatie het beste bij je past. Wij helpen je daarom graag de goede kant op bij het vinden van prachtige locatie voor het evenement in Amsterdam. Neem nu contact met ons op en ontvang vrijblijvend meer informatie over onze evenementenlocaties!
Wateenlocatie.nl
Wateenlocatie.nl is een website gericht op het bieden van een divers aanbod locaties. Van zaalverhuur voor gezellige zalen, feestlocaties voor de grotere feesten of vergaderlocaties door heel Nederland.
Wateenlocatie.nl
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de locatie zelf
-
De scherpste prijzen in de markt
Contact