Evenementenlocatie Utrecht arrangementen
In het midden van Nederland vind je de provincie Utrecht. Centraal gelegen, goed bereikbaar met het openbaar vervoer en een provincie die voor iedereen iets te bieden heeft. In de provincie Utrecht zijn namelijk prachtige evenementenlocaties te vinden. Midden in de bossen of juist op loopafstand van het treinstation. De geschikte locatie is binnen no time gevonden! De locatie is mede bepalend voor de sfeer van het evenement. Mensen zijn erg gevoelig voor een eerste indruk. Een goede aankomst en een oprecht welkom dragen bij aan een positieve houding tegenover het evenement, ongeacht wat dit evenement daadwerkelijk is. Het vinden van een goede locatie hoeft gelukkig niet moeilijk te zijn. Zet als organisator op een rij waar de locatie aan moet voldoen. Hoe veel personen verwacht je? Wil je een luxe locatie, of juist liever wat meer bescheiden? Wat voor parkeergelegenheid heb je naar verwachting nodig? En niet onbelangrijk; wat mogen de kosten zijn voor de locatie? Laat je inspireren door ons aanbod.
Kijk ook eens op:
€45 p.p.
De Weistaar: evenementenlocatie in Maasbergen (op 26 km van het centrum van Utrecht)
Zoek je een evenementenlocatie weg van alle drukte van de grote stad Utrecht, dan zou De Weistaar zeker in aanmerking komen voor een plekje op je shortlist. Deze locatie in Maasbergen Op 26 km van het centrum van Utrecht) bevindt zich in een natuurlijke omgeving en is uitermate geschikt voor feesten, vergaderen of het organiseren van een ander evenement in de omgeving van Utrecht. Het is mogelijk om gratis te parkeren en De Weistaar beschikt over een aangenaam terras.
Gelegen in Maasbergen op 26 km van het centrum van Utrecht
Maximale feestcapaciteit: 300 pers.
Grootste ruimte: max. 300 pers. Kleinste: Max. 20 pers.
7 verschillende ruimtes
Terras aanwezig
Gratis parkeren is mogelijk
Bijzonderheden: mooie omgeving
Wil je meer informatie over het organiseren van een evenement in De Weistaar, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Professionele fotograaf voor je evenement
Iedereen kent het wel: weken van voorbereiding, een planning die tot in de puntjes klopt, gasten die enthousiast binnenstromen — en dan... de foto’s van de volgende dag. Wazig, scheef, overbelicht, en op mysterieuze wijze vooral van het buffet. De enige scherpe foto? Van iemand die per ongeluk de lens inkeek met een bitterbal in zijn mond. Niet echt het beeld dat u wilt gebruiken in de volgende nieuwsbrief, toch? Daarom is een evenementenfotograaf onmisbaar. Geen schokkerige telefoonbeelden meer, maar foto’s die eruitzien alsof het evenement een coverstory verdient. De fotograaf weet precies wanneer hij moet klikken: nét als iedereen lacht, niet als iemand niest. Van de eerste formele handdruk tot de laatste onbedoeld enthousiaste danspas van de directeur – alles wordt haarscherp en met gevoel voor timing vastgelegd. Deze fotograaf beweegt zich geruisloos door de menigte, als een onzichtbare gast met een camera. Hij vangt de sfeer, de energie, de interactie én die kleine details die het evenement maken tot wat het is. Of het nu gaat om een congres, bedrijfsfeest, festival of productlancering: elk moment wordt vastgelegd met stijl, humor en een vleugje glamour.
€75 p.p.
Bedrijfsfestival op je eigen locatie of een voorgestelde evenementenlocatie in Utrecht
Zoals de beste ideeën meestal ontstaan, begon het met een vrijdagmiddagborrel — het moment waarop nuchtere plannen zelden overleven. Iemand riep tussen een bitterbal en een iets te enthousiast ingeschonken biertje door: “Waarom organiseren we niet gewoon ons éígen festival?” En nog voordat iemand “denk aan de vergunningen” kon zeggen, was het besluit genomen: het wordt een bedrijfsfestival. Op eigen locatie. Want waarom niet? Binnen no-time verandert de parkeerplaats, loods of vergaderruimte – normaal het toneel van targets, to-do’s en koffie die smaakt naar spijt – in een bruisend festivalterrein. Denk aan foodtrucks die ruiken alsof ze rechtstreeks uit de hemel zijn komen rijden, lichtslingers die fonkelen als de kerstbonus en een DJ die de directeur voorzichtig aan het headbangen krijgt. Zelfs de printer lijkt voor één dag vrolijker te brommen. En als er geen ruimte is naast de bedrijfsauto’s? Geen enkel probleem. Dankzij een netwerk van toplocaties door heel Nederland kan het bedrijfsfestival overal losbarsten — van een loods in Rotterdam tot een weiland waar zelfs de koeien meedansen (al is dat niet verplicht). Of het nu een chique foodfestival wordt met cocktails en jazz of een stevig muziekfestijn waar HR meebrult met “Living on a Prayer” — alles wordt tot in de puntjes geregeld. Van uitnodigingen tot aftermovie, van lampionnen en vlaggetjes tot een confettiregen waar zelfs de schoonmaakploeg even van moet bijkomen. Voor je het weet, staan collega’s te dansen tussen de bedrijfswagens, eet de manager drie hamburgers “om de sfeer te proeven” en roept iemand van sales dat dit “echt supergoed is voor de teamspirit”. En eerlijk: dat is het ook. Een bedrijfsfestival op eigen terrein? Geniaal idee. Alleen… misschien maandag even iemand aanwijzen om de glitter van de stoep te vegen. Benieuwd hoe een doorsnee werkplek verandert in het gezelligste festival van het jaar? Klik op de groene knop hieronder en laat het feestje alvast beginnen — de bitterballen regelen we later we
Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800
U kent het wel: u organiseert een topevenement, de sfeer zit goed, de drank vloeit rijkelijk… en de collega die “even wat beelden zou maken” levert tien wazige filmpjes, drie dubbele kinnen en één close-up van een jas. Niet echt Hollywood, toch? Onze professionele videograaf weet wél hoe het moet. Geen schokkende beelden of scheve kaders, maar een strakke, energieke aftermovie waar de sfeer vanaf spat. Van de eerste speech tot de laatste danspas – alles wordt vastgelegd alsof u op Rock Werchter stond. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, teambuilding of congres: elke lach, blooper en dansbeweging wordt perfect in beeld gebracht. Het resultaat? Een video die u met trots deelt, en die zelfs uw baas een beetje emotioneel maakt. Kortom: geen smartphone-ellende meer. Boek een videograaf die van uw evenement een mini-blockbuster maakt. Wilt u ook een aftermovie waar zelfs Spielberg jaloers op zou zijn? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan – en laat de camera draaien.
€95 p.p.
Forteiland Ijmuiden: bijzondere zakelijke feestlocatie in zee (met overnachtingsmogelijkheden)
Soms ben je op zoek naar echt iets bijzonders. En wat is er nu nog specialer dan je eigen eiland als locatie voor je bedrijfsfeest, vergadering, congres of teambuilding activiteit? Met de boot worden jullie vanaf de haven van IJmuiden naar het Forteiland gebracht, waarna jullie je in een andere wereld wanen. Op het forteiland zelf is er heel veel mogelijk. Van vergadering met of zonder feestelijk borrel tot workshops en teambuilding activiteiten.
Gelegen voor de kust van IJmuiden
Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers.
14 verschillende zalen
Groot terras aanwezig, overdekte veranda
Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)
Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen, overnachten is mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een congres, vergadering, teambuilding, heisessie of zakelijk evenement op het bijzondere Forteiland Ijmuiden, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€70 p.p.
Kitchen Party of culinaire vergadering in Utrecht
Ben je op zoek naar een bijzondere locatie voor je vergadering of bedrijfsfeest? Geniet dan van een culinaire vergadering of feest in de Kookfabriek in Utrecht op loopafstand van station Utrecht centraal. Organiseer een vergadering of congres voor maximaal 250 personen en maak zelf je eigen eten (kookworkshop vanaf 79,50) of laat je culinair verrassen. Leuk is ook om een hippe Kitchen Party te organiseren en te dansen tussen de kookeilanden, waar een heerlijk 3-gangen diner voor jullie wordt voorbereid. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.
€75 p.p.
Mooie twee-mast brigantijn: zakelijke evenementenlocatie op het water vlakbij Utrecht
Ben je op zoek naar een bijzondere locatie voor een vergadering, bedrijfsfeest of ander zakelijk evenement? Misschien is het dan een leuk idee om het evenement te organiseren op het water en wel op een schitterende twee-mast brigantijn? Vertrek is mogelijk uit een van de volgende havens: Lelystad, Volendam, Amsterdam, IJmuiden, Enkhuizen, Almere, Hoorn, Medemblik, Urk, Kampen, Stavoren en Lemmer.
Opstappen in: Lelystad, Volendam, Amsterdam, IJmuiden, Enkhuizen, Almere, Hoorn, Medemblik, Urk, Kampen, Stavoren en Lemmer
Maximale capaciteit varend: 50 pers. ; Stilstaand Max. 85 pers.
Minimale vanafprijs indicatie: €1.600 (exc. BTW), overnachten niet mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement op de 2-mast brigantijn, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€45 p.p.
De Kloosterhoeve: multifunctionele evenementenlocatie in Harmelen (op 15 km van het centrum van Utrecht)
Het Kloosterhoeve in de omgeving van Harmelen (tussen Utrecht en Woerden) ligt de multifunctionele evenementenlocatie de Kloosterhoeve. Deze evenementenlocatie ligt op ongeveer 15 km van het Centrum van Utrecht verwijderd. De Kloosterhoeve in Harmelen beschikt over een eigen parkeerplaats voor 30 auto´s en daarnaast voldoende openbare parkeerruimte in de directe omgeving. Ook beschikt de evenementenlocatie over een terras.
Gelegen in Harmelen op 15 km van het centrum van Utrecht
Maximale feestcapaciteit: 280 pers.
Grootste ruimte: max. 150 pers. Kleinste: Max. 12 pers.
6 verschillende ruimtes
Terras aanwezig
Eigen parkeerplaats voor 30 auto´s en verder voldoende openbare parkeerruimte
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in De Kloosterhoeve in Harmelen, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€50 p.p.
Avontuurlijke dropping met vergadering in de mooie Soesterduinen op 15 km van Utrecht
Ben je op zoek naar een vergaderarrangement waarbij je ook kunt genieten van een heerlijke buitenactiviteit van ongeveer 180 minuten)? Dan is een dropping in de Soesterduinen op 15 km van Amersfoort wellicht een hele leuke optie. Voor je het weet ga je terug in de tijd om de Enigma code te kraken. Durven jullie ongewapend het gebied van de vijand binnen te lopen? Het is mogelijk door avontuurlijke groepsuitje uit te breiden met vervoer per legertrucks, lasergamen en zelfs een introductie door het Korps Mariniers. Voorafgaand, tijdens of na afloop van het uitje genieten jullie van een vergadering in de Soesterduinen op een inbegrepen locatie die van alle vergadermogelijkheden is voorzien (ook voor hele grote groepen tot 250 personen).
€91 p.p.
Vergaderarrangement met VR ontmantel de bom vergaderbreak en diner in Utrecht
Ben je op zoek naar een vergaderarrangement met een leuke vergaderbreak en een heerlijk diner? Dan is dit VR ontmantel de bom vergaderarrangement wellicht heel leuk voor jullie. Met behulp van VR technologie van jullie tijdens deze 1.5 uur durende vergaderbreak aan de slag om bommen onschadelijk te maken in teamverband. Hierbij genieten jullie ook nog eens van een heerlijk diner of lunch. De vergaderlocatie in Utrecht is eveneens inbegrepen, evenals als benodigde vergader materialen. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met VR vergaderbreak, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€52 p.p.
Jacht naar de Heilige Graal vergaderarrangement met diner of lunch in Utrecht
Organiseer je binnenkort een vergadering en ben je op zoek naar een vergaderarrangement waar een leuke vergaderbreak is inbegrepen, evenals een lunch of diner? Ga dan op mystieke queeste naar de Heilige Graal in het centrum van de stad en vindt zo nieuwe inspiratie voor interessante vergader ideeën. De groepsactiviteit zelf zal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen. Alle benodigde materialen en hulpmiddelen voor de vergadering zijn inbegrepen, evenals de vergaderlocatie in Utrecht. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met op jacht naar de Heilige Graal vergaderbreak en diner, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€97 p.p.
Vergaderarrangement met Bob Ross schilderworkshop en diner of lunch in Utrecht
Door even je creatieve kant te laten spreken, zorg je ervoor dat je weer nieuwe inspiratie krijgt om nieuwe vergader inzichten te delen met elkaar. En dat is precies waarom dit Bob Ross schilder en vergaderarrangement zo interessant is. De groepsactiviteit zelf zal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen. Alle benodigde materialen en hulpmiddelen voor de vergadering zijn inbegrepen, evenals de vergaderlocatie in Utrecht. Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering met Bob Ross vergaderbreak en diner, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€55 p.p.
Zakelijke evenementenlocatie met festival gevoel: je eigen eiland 30 km onder Rotterdam
Ben je op zoek naar een heel bijzondere evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? Pak het dan meteen goed aan en ga gewoon voor je eigen eiland. Op dit mooie eiland vind je een herberg met 6 hotelkamers, 20 glamping tenten en een herberg met 100 zitplekken. Het eiland is enkel te bereiken via een pont of natuurlijk jullie privéboot (optioneel). Eet, dans, feest of geniet van een heerlijk kampvuur en keer vol nieuwe energie weer terug naar de bewoonde wereld.
Gelegen in Tiengemeenten op 30 km onder Rotterdam
Grootste zaal: max. 100 pers.
terras aanwezig
Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, water, kampvuur, silent disco
Wil je meer informatie over het organiseren van je evenement op je eigen eiland, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€65 p.p.
Outdoors Holten: evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden tussen Apeldoorn en Enschede
Ben je op zoek naar een evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? En dan eentje met die dat speciale festival gevoel uitstraalt?! Wellicht is Outdoors Holten dan een mooie locatie voor jullie? Hier organiseer je je eigen Foodtruck Festival voor een groep van tot wel 1.000 personen. Ook is het mogelijk om bij Outdoors Holten te vergaderen en zelfs te overnachten tot wel 100 personen. En wat dacht je van de diverse teambuilding activiteiten zoals bijv. paintball en quad rijden? Bekijk hieronder de mogelijkheden.
Gelegen in Holten tussen Apeldoorn en Enschede
Maximale capaciteit: Foodtruck festival 1.000 pers. vergaderen: 50 pers.
terras voor max. 500 personen
Grootste ruimte: max. 50 pers.
4 locaties
Gratis parkeergelegenheid
Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, kampvuur, paintball, quad rijden en diverse teambuilding activiteiten, mogelijkheid tot overnachten tot 100 personen
Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding activiteit, vergadering of zakelijk foodtruck festival in Holten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€50 p.p.
Biestheuvel: evenementenllocatie met overnachtingsmogelijkheden op 13 km van Eindhoven
Zoek je een leuke evenementenlocatie met overnachtingsmogelijkheden? Dan zou je makkelijk kunnen denken aan de Biestheuvel in Hoogcasteren. In deze locatie kunnen feesten worden geheven tot 750 personen (400 in theater setting). Leuk is ook dat er bij deze locatie kan worden overnacht in een mooie groepsaccommodatie en dat het mogelijk is om leuke teambuilding activiteiten te ondernemen.
Gelegen in Hoogcasteren op 13 km ten Westen van Eindhoven
Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.
mooi terras aanwezig
Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers.
4 verschillende ruimtes
Gratis parkeren
Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest of vergadering in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€20 p.p.
Pizza Foodtruck voor evenement in Utrecht
Van al dat feest vieren of vergaderen kun je flink honger krijgen. Goede catering kan dan cruciaal zijn voor het slagen van het evenement. Wat dacht je ervan om de gasten te laten genieten van vers bereide pizza´s gemaakt in een pizza Foodtruck door een echte pizzachef? De cateraar zal tot 3 mobiele ovens meenemen om alle gasten op tijd van een heerlijke pizza te voorzien. Uiteraard ia het mogelijk om de pizza´s te begeleiden met bijpassende drankjes als Italiaanse bieren, wijnen en non-alcoholische aperitieven. Het is zelfs mogelijk om een pizza workshop te volgen voor maximaal 45 personen (tegen meerprijs). Ben je benieuwd geworden naar dit Pizza Foodtruck concept voor tijdens je evenement in Utrecht? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.
€17 p.p.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in Utrecht
Wil je je evenement een lekkere Oktoberfest sfeer geven? Dan is deze Foodtruck in Utrecht met Duitse worsten misschien wel iets voor jullie. Diverse broodjes met Duitse worsten kunnen worden bereid (zelfs vegaworsten). En de worsten worden vergezeld met heerlijke verse frites. Bij dit alles past natuurlijk ook een lekker Duits biertje (waar optioneel voor kan worden gezorgd door de Foodtruck cateraar). Ben je benieuwd geworden naar dit Duitse Oktoberfest worst Foodtruck concept voor tijdens je evenement in Utrecht? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.
Evenementenlocatie voor je bruiloft
De keuze voor de juiste trouwlocatie legt de basis voor een hele bijzondere dag. Met de keuze van de optimale evenementlocatie is een belangrijk deel van het eisenpakket immers vervuld. Maar het is niet alleen het eindresultaat dat telt. Voor veel mensen maakt het kiezen van een trouwlocatie immers deel uit van het proces van langzaam toeleven naar de grote dag. Steeds vroeger beginnen mensen met zoeken om er zeker van te zijn dat de gewenste evenementenlocatie nog altijd beschikbaar is. Wij helpen je graag bij het vinden van de ideale trouwlocatie. Meer weten? Klik dan door naar onze trouwlocatie pagina.
-
- De mooiste locatie voor je bruiloft
- Meer informatie? Klik hier voor bruiloftlocaties!
Evenementenlocaties voor seminars en symposia
Breng een heleboel gelijkgestemde experts, vakgenoten of studenten bij elkaar. Zorg vervolgens voor interessante sprekers, boeiende presentaties of inspirerende workshops en nieuwe ideeën en bijzondere nieuwe strategieën zullen zich al snel openbaren. Mits er natuurlijk is gezorgd voor een passende evenementenlocatie die goed aansluit bij de wensen van de organisatoren. Ook hierbij bieden wij uiteraard uitkomst. Wij helpen je graag verder op weg bij het vinden van de ideale evenementenlocatie voor je seminar of symposium. Wil je meer weten? Klik dan door naar onderstaande pagina.
-
- De beste eventlocaties voor je seminar of symposium
- Meer informatie? Klik hier voor symposium locaties!
Evenementenlocaties voor conferentie of congres
Congressen bestaan al heel lang en zijn nog altijd een van de belangrijkste manieren om nieuwe kennis te delen met vakgenoten en andere belanghebbenden. Behalve het hoofdthema wat als het ware de rode lijn vormt die aan de basis staat van het congres en vaak plenair wordt behandeld, zijn er vaak ook meerdere subthema s in kleinere zaaltjes. Daarnaast is misschien wel de meest waardevolle opbrengst de uitwisseling van informatie die op informele wijze plaatsvindt. Om al deze processen op een optimale manier plaats te laten vinden, is het van belang om de juiste evenementenlocatie te vinden die aansluit bij alle wensen en eisen.
-
- Van congreslocaties tot dagvoorzitters
- Meer informatie? klik hier voor congreslocaties!
Evenementenlocaties voor beurzen
Een beurs organiseren valt niet mee. Een belangrijke vraag blijft immers hoeveel mensen er daadwerkelijk deelnemen aan het betreffende evenement. De locatie moet groot genoeg zijn voor het geval de beurs een doorslaand succes is. Valt de opkomst echter tegen dan wil je als organisator niet blijven zitten met verlies.het is daarom heel belangrijk om de beurslocatie slim te kiezen. Naast imponerende sprekers en charismatische dagvoorzitters, helpen we dan ook graag verder in je speurtocht naar de ideale evenementenlocatie voor je beurs. Klik op de onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Van beurslocaties tot sprekers
- Meer informatie? Klik hier voor beurslocaties!
Evenementenlocaties voor productpresentaties
De binnenlandse en buitenlandse pers is uitgelopen, nadat je de uitnodiging voor het evenement hebt uitgestuurd. De zaal maakt een zenuwachtige indruk. Dan gaat het licht uit. Een spot gaat aan. Muziek neemt langzaam de zaal over als de spectaculaire openingsact zijn werk doet en iedereen in vervoering brengt. De aandacht van het publiek is gewonnen. Dan komt het moment waarop iedereen heeft gewacht: de presentatie van het product. Alles draait natuurlijk om het vinden van een evenementenlocatie die aansluit bij het product en de doelgroep. Hierbij helpen we je graag. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Van evenementenlocaties tot entertainment
- Meer informatie? Klik hier voor productpresentatie locaties!
Evenementenlocaties voor particuliere en zakelijke feesten
Het is voor veel bedrijven het hoogte punt van het jaar: het jaarlijkse bedrijfsfeest. En als jij de taak op je hebt genomen om dit evenement te organiseren, dan wil je natuurlijk laten zien wat je in huis hebt. Hetzelfde geldt natuurlijk als je een particulier evenement gaat organiseren. In alle gevallen weet je dat de keuze van de evenementenlocatie bepalend kan zijn voor het succes van het evenement. Wij begrijpen dat natuurlijk als geen ander. Hierbij helpen we je graag verder op weg. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Eventlocaties voor zowel zakelijke en particuliere feesten
- Meer informatie? Klik hier voor feestlocaties!
Evenementenlocatie voor een klantendag
Elke klant is belangrijk. En soms is het verstandig om de klanten persoonlijk te laten merken hoe belangrijk precies. Een klantendag wordt speciaal hiervoor georganiseerd. Een mooie gelegenheid om de klant eens goed in het zonnetje te zetten. En dat niet alleen. Een klantendag kan ook een goede gelegenheid zijn om te leren van je klanten en nieuwe producten te testen of nieuwe ideeën op te doen. Ook voor wat betreft de klantendag geldt dat de basis wordt gelegd aan de hand van de keuze voor een bepaalde evenementenlocatie. Hierbij helpen we je graag verder op weg. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Van locaties voor klantendagen tot entertainment
- Meer informatie? Klik hier voor klantendag locaties!
Evenementenlocaties voor overige bedrijfsevenementen
Natuurlijk zijn er nog een heleboel zakelijke evenementen te bedenken die niet vallen onder de bovenstaande categorieën. Van persconferenties tot modeshows, van incentives tot aandeelhoudersvergaderingen. Sommige evenementen vallen in de buitencategorie. Wellicht qua omvang en heb je een voetbalstadion nodig om het evenement te organiseren. Misschien qua complexiteit? Of ben je vooral op zoek naar een originele kijk op het evenement. We helpen je ook graag aan een passende evenementenlocatie voor deze aanvragen. Klik op onderstaande weblink voor meer informatie.
-
- Evenementenlocaties op maat
- Meer informatie? Klik hier voor overige bedrijfsevenementenlocaties!
Een geslaagd evenement organiseren in het prachtige Utrecht
In het centrum van Utrecht vind je diverse locaties die geschikt zijn voor bijvoorbeeld vergaderingen, bedrijfsfeesten of lezingen. Het voordeel van de eventlocatie in Utrecht centrum is dat het centraal gelegen is. Als er bezoekers vanuit het hele land verwelkomd worden, is deze ligging een pluspunt. Vlak naast het treinstation Utrecht Centraal vind je De Jaarbeurs. Dit is een gigantisch gebouwencomplex voor grootschalige evenementen in de stad. In De Jaarbeurs worden congressen, beurzen, vergaderingen en evenementen gehouden. Ben je op zoek naar een evenementenlocatie in Utrecht voor bijvoorbeeld een bedrijfsfeest, het jubileumfeest van opa en oma, een bruiloft of een vergadering met het volledige team? Kies dan zeker voor een locatie in deze provincie. Er kan geconcludeerd worden dat een evenement organiseren in Utrecht een echte aanrader is. De perfecte evenementenlocatie in Utrecht zul je met gemak vinden.
Evenementenlocatie arrangementen per stad
WAAROM KIES JE VOOR ONS?
-
geen tussenpersonen
Alle aanbieders op deze site zijn rechtstreekse personen. U komt dus niet in contact met tussenpersonen. -
boek direct bij de locatie
U boekt direct bij de locatie zelf. Niet bij tussenpartijen dus snel en makkelijk. -
het leukste aanbod in de markt
We doen ons uiterste best voor het leukste aanbod in de markt.
Je locatie op deze pagina?
stuur ons een bericht via onze contactpagina (in het menu).
IMPRESSIE
EVENEMENTENLOCATIES IN UTRECHT EN OMGEVING
Indien je op zoek bent naar een sfeervolle en rustige locatie, heeft Utrecht ook voldoende te bieden. Een geschikte eventlocatie in Utrecht voor een teamweekend kan op de Utrechtse Heuvelrug gevonden worden. Deze gemeente bestaat uit de voormalige gemeenten Amerongen, Doorn, Driebergen-Rijsenburg, Leersum en Maarn. In dit bosgebied bevinden zich bijvoorbeeld prachtige trouwlocaties en hotels. Ook voor een teamweekend is de Utrechtse Heuvelrug uitermate geschikt. Zie je het al voor je? Je start met een vergadering op een evenementenlocatie in Utrecht. Vervolgens schuif je aan bij een uitgebreide lunch. En als iedereen voldaan is van de lunch en toe is aan een frisse neus, huur je (elektrische) fietsen en ga je genieten van een fietstocht door de prachtige natuur.
Wateenlocatie.nl
Wateenlocatie.nl is een website gericht op het bieden van een divers aanbod locaties. Van zaalverhuur voor gezellige zalen, feestlocaties voor de grotere feesten of vergaderlocaties door heel Nederland.
Wateenlocatie.nl
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de locatie zelf
-
De scherpste prijzen in de markt
Contact
